Počet položek: 0 0,- CZK
Barvy a laky PLUS
Dodáváme barvy, laky, napouštěcí oleje, olejové lazury, brusivo, štětce mycí pasty na ruce a stříkací techniku.

Kontaktní informace

Kde nás najdete?
prodejna se nachází na adrese Říčanská 1377, Vizovice 763 12. (z Palackého náměstí, směrem na Bratřejov, žlutý dům naproti Cyklosportu). Možnost parkování je v ulici Poštovní, nebo na Masarykově náměstí. Docházková vzdálenost z těchto míst do naší prodejny je cca  200-300m. Pro účel nakládky a vykládky zboží lze na krátkou dobu zaparkovat ve dvoře pod prodejnou. Jedná se o oplocený areál, chráněný vjezdovou bránou, který není standardně určen pro parkování široké veřejnosti.

Adresa provozovny:Prodejna Barvy a laky PLUS

 Povrchové úpravy Plus, s.r.o.
 Říčanská 1377
 763 12, Vizovice


Provozní doba (kamenná prodejna):
standardní otvírací doba pro veřejnost:

Po-Pá: 8,00 hod - 13.30 hod

Předem sjednané schůzky (konzultace):
Po-Pá: 14.30 hod - 18.00 hod

 

Fakturační adresa :

   Povrchové úpravy Plus, s.r.o.
   Dukelská 4002
   76001, Zlín
   č. ú.: 35-1590050247 / 0100

Spojení :  

   Mobil : 605 213 308 Radim Bětík (jednatel společnosti)
   Mobil : 731 529 825 Jitka Vrlová (obchodní asistentka)
   e-mail : info@barvyplus.cz


   

 

 

 

Jak můžete převzít a zaplatit vybrané zboží?
 

Zboží můžete převzít osobně v naší kamenné prodejně ve Vizovicích, nebo Vám je zašleme prostřednictvím některého z přepravců, se kterými spolupracujeme. Podrobné informace o způsobech přepravy naleznete přehledně popsány v sekci Obchodní podmínky - kapitola V.
Nátěrové hmoty jsou zvláštním sortimentem pro přepravce. Věnujte prosím pozornost popisu možností jednotlivých přepravců a zvolte vhodný způsob přepravy s ohledem na typ a množství Vámi vybraného zboží.

Na prodejně je možno zboží uhradit platbou v hotovosti, nebo prostřednictvím platební karty. V případě doručování zboží přepravní službou, platí zákazník zboží dopravci při převzetí zásilky (platba na dobírku), nebo je možno zaplatit objednávku předem (zálohová platba bankovním převodem) a od přepravce zboží pouze vyzvednout.
Ceny "dobírečného" se u jednotlivých přepravců odlišují.

O cenách přepravného a dobírečného je zákazník informován objednávkovým systémem v průběhu zadávání přepravních údajů. Způsob přepravy i platby lze v případě potřeby před potvrzením a odesláním objednávky změnit.

 

 

  

INFORMACE PRO KUPUJÍCÍ - MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

  • Kupující, který je spotřebitelem, má podle § 20d a následujících Zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Spotřebitelský spor“).
  • Subjektem mimosoudního řešení Spotřebitelských sporů pro zboží nabízené Prodávajícím na Internetových stránkách, resp. Webovém rozhraní obchodu je Česká obchodní inspekce. Kontaktní údaje na ni jsou: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
  • Mimosoudní řešení Spotřebitelského sporu se zahajuje na návrh Kupujícího. Využitím mimosoudního řešení není dotčeno právo Kupujícího uplatnit své právo u soudu.
  • Mimosoudní vyřizování stížností Kupujícího v souvislosti s Kupní smlouvou, nejde-li o Spotřebitelský spor, zajišťuje Prodávající prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v závěru těchto Obchodních podmínek. Informaci o vyřízení stížností Kupujícího zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.

Potřebujete poradit ?

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací